categorieën


meer braadbaas


Klantenservice.

beter aan de kook dan over de kook

06 83659209

Op werkdagen van 9:00 t/m 17:00

hallo@braadbaas.nl

Antwoord binnen 2 werkdagen

livechat

Op werkdagen van 9:00 t/m 17:00

Veelgestelde vragen

  • Waar blijft mijn bestelling?

    Je bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd bij je huis. Je ontvangt een mail als wij je bestelling hebben verzonden naar je huis. Mocht je na vier werkdagen nog niks hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren

    Dat kan natuurlijk! We hanteren een retourtermijn van 60 dagen, dus stuur binnen deze termijn je bestelling retour. Om je retour aan te melden stuur je een mail naar hallo@braadbaas.nl, benoem hierin je ordernummer en welk(e) product(en) je wilt retourneren. Je ontvangt van ons een retourformulier en meer informatie over het retourneren. Let op: retourneren is op eigen kosten. Is het artikel kapot, ga dan naar onze garantie pagina.

  • Verkeerd artikel ontvangen?

    Sorry, dat is niet de bedoeling! Neem contact met ons op zodat je het artikel kan retourneren en van ons het juiste product kan ontvangen. Bestel het juiste artikel nog een keer... sorry for the wait!

  • Heb ik garantie op mijn producten?

    In het leven zijn weinig dingen zeker, maar dat je bij ons garantie hebt op je bestelde artikelen minimaal één jaar na verzenddatum staat als een paal boven water. Zorg er wel voor dat je jouw aankoopbewijs bewaart, want die willen ze vaak zien. Er kunnen ook uitzonderingen zijn, en dan staat dit altijd vermeld op de productpagina. Op sommige producten heb je zelfs levenslang garantie.

retourneren & ruilen

  • Ik wil mijn bestelling retourneren

    Dat kan natuurlijk! We hanteren een retourtermijn van 60 dagen, dus stuur binnen deze termijn je bestelling retour. Om je retour aan te melden stuur je een mail naar hallo@braadbaas.nl, benoem hierin je ordernummer en welk(e) product(en) je wilt retourneren. Je ontvangt van ons een retourformulier en meer informatie over het retourneren. Let op: retourneren is op eigen kosten. Is het artikel kapot, ga dan naar onze garantie pagina.

  • Ik wil mijn bestelling ruilen

    Ruilen kan door je bestelling binnen 60 dagen te retourneren en op onze webshop een nieuwe bestelling te plaatsen. Je krijgt het aankoopbedrag van je oorspronkelijke bestelling binnen 2 werkdagen na ontvangst van ons terug.

  • Wie betaalt retourkosten?

    De retourkosten zijn voor eigen rekening, zoals in onze algemene voorwaarden is opgenomen. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het product en pakket. Het PostNL punt in jouw buurt helpt je hier graag verder bij.

bestellen & bezorgen

  • Waar blijft mijn bestelling?

    Je bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd bij je huis. Je ontvangt een mail als wij je bestelling hebben verzonden naar je huis. Mocht je na vier werkdagen nog niks hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Vanaf €39 verzenden wij je bestelling gratis. Daaronder betaal je €7,95 bezorgkosten. 

    Sommige grote artikelen hebben afwijkende bezorgtarieven. Je komt deze bezorgkosten tegen in je winkelmand voordat je de bestelling plaatst.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Zo lang jouw bestelling nog niet is verzonden kun je je bestelling wijzigen. Stuur je ordernummer met het artikelnummer(s) en de aantallen die je wilt wijzigen naar hallo@braadbaas.nl. Als het totaalbedrag van jouw bestelling lager uitvalt storten we het verschil binnen 2 werkdagen terug op de rekening waarmee betaald is. Als het totaalbedrag van jouw bestelling hoger uitvalt zullen we je een betaalverzoek sturen. Let op: na betaling wordt de bestelling pas gewijzigd en verstuurd (zolang de gewijzigde artikelen op voorraad zijn).

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Wanneer jouw bestelling nog niet is verzonden kun je hem annuleren. Stuur je ordernummer naar hallo@braadbaas.nl en wij laten je weten of de annulering gelukt is. Als de annulering gelukt is ontvang je een bevestigingsmail.

    Als je een deel van je bestelling wilt annuleren kun je jouw ordernummer naar ons mailen. Geef ook aan welke artikelnummers en aantallen je wilt annuleren. Wij brengen je op de hoogte als de gedeeltelijke annulering is gelukt.

  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?

    Wij storten jouw zuurverdiende knaken altijd binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug op de rekening waar je mee betaalt hebt.

  • Welke bezorgopties zijn er?

    We werken samen met betrouwbare postbedrijven. Zij bezorgen jouw bestelling bij je thuis tot aan de voordeur. Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, laat de bezorger een briefje achter met verdere instructies. Vaak kan een van je buren het voor je in ontvangst nemen en anders wordt je bestelling de volgende dag nogmaals bij je aangeboden.

    Je kan jouw bestelling helaas (nog) niet bij ons op locatie komen ophalen.

  • Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

    Wij kunnen het afleveradres niet meer wijzigen als jouw bestelling al is verzonden.

    Als jouw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij je afleveradres in veel gevallen nog wel wijzigen. We hebben dan jouw ordernummer nodig én het oude en nieuwe afleveradres. Stuur deze informatie zo snel mogelijk naar hallo@braadbaas.nl. Wij laten je altijd weten of de wijziging is gelukt.

garantie

  • Heb ik garantie op mijn producten?

    In het leven zijn weinig dingen zeker, maar dat je bij ons garantie hebt op je bestelde artikelen minimaal één jaar na verzenddatum staat als een paal boven water. Zorg er wel voor dat je jouw aankoopbewijs bewaart, want die willen ze vaak zien. Er kunnen ook uitzonderingen zijn, en dan staat dit altijd vermeld op de productpagina. Op sommige producten heb je zelfs levenslang garantie.

  • Is jouw bestelling defect of kapot afgeleverd?

    Oei, dat is niet zo mooi. Sorry voor het ongemak! Wil je ons alsjeblieft een duidelijke foto en/of filmpje met een tekstuele beschrijving sturen? We hebben ook je ordernummer nodig. Stuur dit naar hallo@braadbaas.nl en dan kun je binnen 2 werkdagen een gepaste reactie van ons verwachten.

betalen

  • Onze verschillende betaalopties op een rijtje

    iDeal is de meest gekozen betaalmethode. Je opent hiermee de beveiligde betaalomgeving van jouw eigen bank.

    Met je creditcard kun je veilig en verzekerd betalen. Wij accepteren onder meer Mastercard, Maestro en Visa.

    Apple Pay helpt je met een veilige en snelle betaling. Dit kun je gebruiken met een geschikt Apple apparaat wat gekoppeld is aan je credit- of debetkaart.

    Ook aan onze Belgische klanten hebben we gedacht. Met Bancontact kun je gemakkelijk betalen.

    Met PayPal kun je veilig en verzekerd betalen. 

    Wil je een zakelijke bestelling plaatsen? Dan kun je dat gewoon met bovenstaande betaalopties doen. Wij bieden (nog) geen achteraf betaling op factuur aan.

  • Kan ik betalen met een giftcard?

    Met de code die op jouw braadbaas giftcard staat, kun je gemakkelijk een bestelling betalen. Het invoeren van de code komt tevoorschijn in de checkout, nadat je op ‘afrekenen’ hebt geklikt.

account & bazenpunten

  • Ben je jouw wachtwoord vergeten?

    Ja, dat kan gebeuren. Via deze link kun je jouw wachtwoord resetten

  • Wil je meer informatie over onze bazenpunten?

    Alles wat je moet weten over ons loyaliteitsprogramma is te vinden op deze pagina.

giftcard

  • Hoe ontvang ik een giftcard?

    We sturen je een mail met daarin een link naar een beveiligde pagina op onze website. Op die pagina staat de kortingscode van jouw giftcard. Als je de giftcard als cadeau aan een ander geeft, hoef je alleen de link met diegene te delen. Veel plezier ermee!

  • Hoe betaal ik met een giftcard?

    Met de code die op jouw braadbaas giftcard staat, kun je gemakkelijk een bestelling betalen. Het invoeren van de code komt tevoorschijn in de checkout, nadat je op ‘afrekenen’ hebt geklikt.

  • Hoe lang is mijn giftcard geldig?

    To infinity and beyond! Op jouw giftcard zit geen uiterlijke geldigheidsdatum.

bereikbaarheid klantenservice

  • Staat het antwoord op jouw prangende vraag niet op deze pagina?

    We zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Je kunt ons bereiken via mail, WhatsApp en onze sociale kanalen. We streven er altijd naar om uiterlijk binnen 2 werkdagen te reageren.

  • Wil je ons een liefdesbrief sturen?

    Wat leuk! Brieven en kaartjes mogen naar; Zuidvliet 8, 3141AL Maassluis t.a.v braadbaas

  • Zijn jullie wel een echt bedrijf?

    Ja, kijk maar! We hebben een KVK inschrijving & BTW nummer.

    KVK: 82367787

    BTW: NL862437684B01

    IBAN: NL38RABO03674529

    Ons bedrijf staat geregistreerd op adres: Aalhorst 138, 2402PG Alphen aan den Rijn

    Let op! Dit is geen bezoek- of postadres.